Sunday, September 9, 2012

PROJEK PETISURAT ELEKTRONIK






Disini saya ada upload contoh2 gambar petisurat elektronik versi terbaru. Gambar2 menunjukkan contoh2 petisurat elektronik yang di dalamnya siap dengan sensor pengesan surat (contact plate), speaker, button loceng dan sistem magnetic locked. Nanti saya uploadkan bahagian dalaman (control circuit) yang terdiri daripada kotak, LED indicator dan LCD. Kepada peminat projek ni bolehlah buat tempahan dengan menghubungi saya. Kalau nak tambah system GSM (sms), solar system, wireless dan lain-lain pun boleh. Kalau anda ada idea lain nak modified dan tambah apa2 pun boleh juga saya buatkan. Key lah sampai versi petisurat ni je lah kot..dan saya nak fikir projek lain-lain pulak. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...